• "Niet alledaagse verzoeken; juist daar halen wij energie uit"

Frequently Asked Questions

Op basis van onze jarenlange ervaring wat betreft de organisatie van congressen en zakelijke bijeenkomsten hebben wij voor u een handjevol veelgestelde vragen verzameld, handig! Staat uw vraag er niet bij, voelt u zich dan vrij om contact op te nemen. Wij staan u graag te woord!

De vergaderzalen

Hebben de zalen daglicht?

Jazeker, elk van onze vergaderzalen is voorzien van ramen en openslaande deuren.

Hoe zijn de zalen verlicht?

In de zalen maken wij gebruik van energiezuinige LED- verlichting.

Zijn de zalen uitgerust met ramen en deuren die open kunnen?

Ja, elk van de zalen heeft ten minste één naar buiten openslaande deur. Behoefte aan frisse lucht? Strekt u even de benen en een wandeling van slechts 10 minuten leidt u over de duinovergang pal aan de Noordzee. 

Is er ventilatie en airco aanwezig in de zaal?

Ja, elke zaal is uitgerust met een eigen airco en afzuigings- en ventilatiesysteem. De temperatuur is in elk van de zalen afzonderlijk te regelen. 

Wat is inbegrepen in de huurprijs van een zaal?

Als u bij ons een zaal reserveert, dan is dit inclusief: 2 flip-overs, meetingkit, een groot presentatiescherm, naamstickers, schrijfblokken & potloden. Mocht u bijvoorbeeld meer flip-overs wensen, laat het dan zeker weten. Wanneer u bij ons een arrangement boekt, is gedurende het gebruik van de zaal koffie en thee inbegrepen.

Welke zaalopstellingen zijn mogelijk?

Uiteraard kunnen wij de gangbare opstellingen (U-vorm, carré, theater, blok, school en cabaret) opleveren, maar ook meer speelse opstellingen met bijvoorbeeld een zithoek zijn mogelijk. Wij informeren u graag over ons uiteenlopende meubilair!

Wat zijn de afmetingen van de zalen?

Voor de exacte afmetingen van elk van de zalen kijkt u hier

Bestaat er zoiets als een voordelig tarief voor trainers?

Onze CongresCoaches bespreken deze mogelijkheden graag met u!

Technische faciliteiten

Hoe is de kwaliteit van het WiFi?

Onze WiFi is van uitstekende kwaliteit. De snelheid in onze zalen ligt tussen de 200 tot 300 mb/s.

Kan ik een laptop huren?

Jazeker; op aanvraag kunnen we de zaal opleveren inclusief een laptop. Uiteraard staat het u ook vrij om een eigen laptop mee te brengen; wij beschikken over diverse connectoren.

Ik werk voornamelijk met Apple- producten. Zijn er connectoren aanwezig?

Ja, wij hebben voor ieder Apple device een geschikte connector.

Het hotel

Kan ik mijn auto parkeren?

Jazeker; we beschikken over een eigen verharde parking. Ondanks de aanwezigheid van camera's blijft parkeren op eigen risico. Het is niet mogelijk om parkeerplaatsen op voorhand te reserveren. Om een boete te voorkomen, adviseren wij u met klem om de auto te parkeren binnen de slagbomen van het hotel. Zowel voor onze eigen parkeerplaatsen als voor het gemeentelijk parkeerterrein (gelegen vóór het hotel) betreft het betaald parkeren in de periode vanaf 1 april t/m 31 oktober. Op het gemeentelijk parkeerterrein wordt gecontroleerd of u een geldig parkeerbewijs heeft liggen. 

Kan ik mijn elektrische auto bij jullie opladen?

Jazeker; wij beschikken over 6 elektrische laadpalen. Ideaal om uw auto op te laden tijdens uw verblijf.

Wat zijn de tijden voor in- en uitcheck?

De kamers zijn dagelijks beschikbaar vanaf 15.00 uur. Voor u als zakelijke gast streven wij naar een eerdere incheck vanaf circa lunchtijd. Uitcheck is 12.00 uur

Ik heb begrepen dat jullie een Duinpark hebben. Hoe groot is dit?

Ons Duinpark bestaat uit 22 Duinkamers, 26 luxe Duinappartementen en 8 Duinvilla's. Benieuwd? Klik op onze Galerij voor een sfeerimpressie!

Jullie zijn een hondvriendelijk hotel. Mag mijn viervoeter mee de zaal in?

In principe mag dit, maar niet in elk van de zalen. Geeft u deze voorkeur daarom bij het reserveren door; dan bespreken wij de mogelijkheden!

Is het hotel rolstoeltoegankelijk?

Jazeker, het gehele hotel (tevens de zakelijke vleugel) is volledig rolstoeltoegankelijk

Locatie

Hoe dicht ligt het hotel bij de kust?

Uw vergaderzaal bevindt zich op slechts 300 meter van het strand. Deze afstand is te voet af te leggen in ongeveer 10 minuten.

Is er een strandpaviljoen in de buurt?

Jazeker; ons eigen Strandpaviljoen de Haven van Renesse is een heerlijke uitvalsbasis op het strand. Het strandpaviljoen ligt op loopafstand (300 meter) vanaf uw vergaderzaal. Onderbreek uw bijeenkomst voor een heerlijke lunch, BBQ of om even uit te waaien.

Onze Eventmanagers

Wat is een Eventmanager?

Feitelijk is onze Eventmanager er speciaal voor u, al vanaf het eerste oriënterende contact tot -desgewenst- zelfs ná de facturatie. Wilt u na het event een evaluatiemoment inlassen, dan staan wij hiervoor open. Graag zelfs. Op basis van de ervaringen van onze eigen gasten zien wij wat er goed gaat en waar er nog verbeterpunten liggen. 

Wie is uw Eventmanager?

Uw Eventmanager, Marian Holkers, heeft een jarenlange loopbaan in de horeca- en hotelbranche opgebouwd. Deze branche-ervaring in combinatie met een flinke dosis bevlogenheid maakt haar de ideale sparringpartner om uw zakelijke event vorm te geven. Nice to meet you!