Frequently Asked Questions
Hieronder een selectie van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen; neem dan gerust contact op met onze CongresCoaches!
Hieronder een selectie van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen; neem dan gerust contact op met onze CongresCoaches!
Ja, elk van de zalen is voorzien van ramen en openslaande deuren dewelke daglicht doorlaten.
Ja, elke zaal is uitgerust met een eigen airco en afzuigings- /ventilatiesysteem.
Als u bij ons een zaal reserveert, dan is dit inclusief: 2 flip-overs, meetingkit, een groot presentatiescherm, naamstickers, schrijfblokken & potloden. Mocht u bijvoorbeeld meer flip-overs wensen, laat het dan zeker weten. Wanneer u bij ons een arrangement boekt, is gedurende het gebruik van de zaal koffie en thee inbegrepen.
Ja, elk van de zalen heeft ten minste één naar buiten openslaande deur.
Uiteraard kunnen wij de gangbare opstellingen (U-vorm, carré, theater, blok, school en cabaret) opleveren, maar ook meer speelse opstellingen met bijvoorbeeld een zithoek zijn mogelijk. Wij informeren u graag over ons uiteenlopende meubilair!
Voor de exacte afmetingen van elk van de zalen kijkt u hier
In de zalen maken wij gebruik van energiezuinige LED- verlichting.
Onze CongresCoaches bespreken deze mogelijkheden graag met u!
Onze WiFi is van uitstekende kwaliteit. De snelheid in onze zalen ligt tussen de 200 tot 300 mb/s.
Jazeker; op aanvraag kunnen we de zaal opleveren inclusief een laptop. Uiteraard staat het u ook vrij om een eigen laptop mee te brengen; wij beschikken over diverse connectoren.
Ja, wij hebben voor ieder Apple device een geschikte connector.
Jazeker; wij beschikken over 6 elektrische laadpalen. Ideaal om uw auto op te laden tijdens uw verblijf.
Jazeker, het gehele hotel (tevens de zakelijke vleugel) is volledig rolstoeltoegankelijk
De kamers zijn dagelijks beschikbaar vanaf 15.00 uur. Voor u als zakelijke gast streven wij naar een eerdere incheck vanaf circa lunchtijd. Uitcheck is 12.00 uur
Jazeker; we beschikken over een eigen verharde parking. Ondanks de aanwezigheid van camera's blijft parkeren op eigen risico. Het is niet mogelijk om parkeerplaatsen op voorhand te reserveren.
Verzekert u zichzelf ervan dat u de auto parkeert binnen de slagbomen van het hotel. De grote parkeerplaats voor het hotel behoort namelijk toe aan de gemeente. In de periode tussen 1 april - 1 november geldt dat u hier de auto betaald kunt parkeren tegen een tarief van €16,- Zonder een geldig betaalbewijs loopt u de kans op een boete.
In principe mag dit, maar niet in elk van de zalen. Geeft u deze voorkeur daarom bij het reserveren door; dan bespreken wij de mogelijkheden!
Ons Duinpark bestaat uit 22 Duinkamers, 26 luxe Duinappartementen en 8 Duinvilla's. Benieuwd? Klik op onze Galerij voor een sfeerimpressie!
Uw vergaderzaal bevindt zich op slechts 300 meter van het strand. Deze afstand is te voet af te leggen in ongeveer 10 minuten.
Jazeker; ons eigen Strandpaviljoen de Haven van Renesse is een heerlijke uitvalsbasis op het strand. Het strandpaviljoen ligt op loopafstand (300 meter) vanaf uw vergaderzaal. Onderbreek uw bijeenkomst voor een heerlijke lunch, BBQ of om even uit te waaien.
Een CongresCoach is er speciaal voor u! Wij zijn er vanaf het moment van reserveren tot na de facturatie. Wij denken met u mee om er samen een geslaagde bijeenkomst van te maken. Geen vraag is te gek; wij zijn altijd in de buurt.
Wij (Kristy, Mike & Tim) hebben reeds jarenlange ervaring in het organiseren van zakelijke bijeenkomsten. Met onze expertise staan wij u graag bij! Klik hier voor meer persoonlijke informatie over onze CongresCoaches. Nice to meet you!
Wij beseffen dat het gebruik van wierook de beleving van een yogasessie ondersteunt. Om deze reden bespreken wij graag de mogelijkheden met u!
Nee, vanuit hygiënisch oogpunt vragen wij onze gasten om een eigen yogamatje mee te brengen.